۶ پاسخ

بنظرم چشمات عادت کرده جیگرطلا وگرنه کلی شکم داری
دیگ هرچی هم بخوای منکر شکم بشی دیگ تو36 هفته بچه باین درشتی جفت باین بزرگی کیسه اب باین حجیمی اونهمه خون انیاشه تو رحم بخوای نخوای 1 شکم قلبمبه تحویل صاحبش میده 🤗

یاد حرف مامانم افتادم سر دخترم درد داشتم میگفت دروغ میگی هر موقع از درد موهاتو کندی میفهمم راست میگی دردات شروع شده😅😅😅😅😂😂❤ انشاالله ب سلامتی میزایی خواهر نگران نباش نینی ام میاد بغلت شبو تا صبح انقد بیدار مونی ک

سلام منم باورم نمیشه با اینکه نی نی خیلی تکون میخوره هنوز حس مادری خیلی قوی شکل نگرفته درونم

الهی بگردم منم شکم ندارم اصلا

نی نی منکه چنان قدرتنمایی میکنه تو شکمم با تمام وجود بارداری رو حس میکنم 😅
ان شاالله بشادی وسلامتی بغلش کنی

انشاالله بسلامتی زایمان کنی پسرمنم ۲روز بدنیا اومده وچه حس قشنگی مادر شدن

سوال های مرتبط