۳ پاسخ

لکه بینی بوده شاید .برو دکتر چک کنه

نمیدونم عزیز، به نظرم یه دکتر برو بهش بگو
البته بعد زایمان همه هرمونا بهم میریزه احتمالاذچیز خاصی نباشه ولی این طوری خیالت راحت تره

نمیدانمم ولی منم همینطوری شدم
بعد خوب شد 😂

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱ سالگی
مامان سامراد کوچولو مامان سامراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آراد 💙🧿 مامان آراد 💙🧿 ۹ ماهگی