مامانا سلام
بچم یهو بی دلیل تب کرده
😭

۷ پاسخ

سلام عزیزم امیدوارم پسرتون سلامت باشن عزیزم تو تاپیک هاتون دیدم رایمون جان لکنت گرفته بود عزیزم بعد چند وقت خوب شدن؟

دختر منم بی دلیل تب کرد همون روزم بردم دکتر معاینه کرد گفت گلوش و اینا چرک نداره فقط استامینوفن بده سه روز بعد اگه روز چهارم دوباره تب داشت چرک خشکن شروع کن بده

بی دلیل که نمیشه یا عفونت توی بدنش داره یا ویروس گرفته ببر دکتر ببینه حتما از تب به راحتی نگذر

ویروسه حتما

استامینوفن بده فعلا تبش بیاد پایین از دکتر وقت بگیر ببر نذار بدتر بشه

عب نداره پسر منم تب کرد بردم دکتر خوب شد

عزیزم‌ تب یهویی معمولا ویروسه، تا دو روز کنترلش کن بعد ببر دکتر

سوال های مرتبط