۵ پاسخ

منکه هر وقت میرم بهداشت میگه نداریم .خددم از داروخونه میخرم

از داروخانه قطره که دکترش میگه از بهداشت نمیگرم اصلا

خارجی ازداروخونه

من برای دخترم از اول خارجی از داروخانه گرفتم

از بهداشت میگیرم

سوال های مرتبط

مامان مهیار 👶🏻 مامان مهیار 👶🏻 ۱۰ ماهگی
مامان ویهان👼🏻🩵 مامان ویهان👼🏻🩵 ۲ ماهگی