۶ پاسخ

دقیقا همینه این نیخه ها که دکترا میپیچن فقط لفظی خوبی تو عمل برای هیچ نوزادی نمیشه انجام داد

بچه منم تحمل نداره

شما اپتامیل بهش نمیساخت؟؟من دخترمم از کنار لبش شیر میاد گاهی اوقات شیرخشکش عوض کرد ببلاک کامفورت شکمش کار نمی‌کرد دل درد میشد باز خودم اپتامیل دادم موندم چیکار کنم

عزیزم من راهش میبردم حالت عمودی تا هضم بشه البته الان نه تا سه ماهگی ولی روی بالشت شیر دهی حالت شیب میزارمش الانم همینطور شیر حالت شیب بهش میدم شبم حالت شیب دارمیخوابونمش خداروشکر کمتر بالا میاره ورفلاکسش کمتر شده وخودمم رعایت میکنم چیزای ترش واسیدی نمیخورم که بچه اذیت شه

بنداز رو دوشت سودا رو من اینمدلی عاروق میگیرم

بچه منم تهش ۱۰ دقیقه تحمل کنه

سوال های مرتبط