۷ پاسخ

بدکتر بگو داروشو عوض میکنه برات ( اگ ک تازه شروع کردی داروشو باید دو هفته صبرکنی )
و اینکه اگ شیرخشکیه باید شیزخشکش عوض شه
اگ شیرخودت رو میخوره ک عاروق بگیر حتما
خ زیاد بهش شیرنده
شیبدار بخوابونش
و بعد شیر ک عاروق میگیری ی ۲۰ دیقه نگهدارش عمودی

لبنیات اصلا نخور اگه شیر خودت میدی دختر منم رفلاکسیه دارو هم میدم فایده نداره چند روز قبل نون و پنیر خوردم فرداش بچم هرچی شیر میدادمش بالا میاورد فهمیدم از پنیر هستش چون پکتر بهم گفته شیر و خامه و بستنی نخورم ولی پنیر که خوردم فهمیدم کلن نباید لبنیات بخورم

هیچی تا۶ماهگی بالامیاورد غذا خور که شد دیگه بالا نیاورد

دکتر ب پسرم پودر اس امپرازول داد
خیلیییییی کمتر شد رفلاکسش

شیر خشک اگر میدی نان AR بده کلا دوره ای هست ک باید بگذره غیر همین کارایی که داری می‌کنی راهی نیست مگر این که فاموتیدین و عوض کنه واست واسه بچه منم فاموتیدین کاری نکرد

منم همینجوری بود دقیقا هی این دکتر هی اون دکتر ولی دارم میبینم سنش میره بالاتر کمتر میشه ولی بازم هست
فقط وقتی بالا میاره خیلی ناراحتش میشم آخه دیگه راهی نیست

شیرخشک میدی؟

سوال های مرتبط