روی حود شیر خشک بخونید نوشته بکساعت بعد از درست کردن باید بریزی دور
شیر خشک ۱۵ دیقه اول مفیده، بعدش تولید سم میکنه اصلا اصلاااااا بیشتر از ۱۵-۲۰ دیقه موند دیگه به بچه نده
۱ساعت
عزیزم شیرخشک زود بو میکنه نیم ساعت موند خودت بعد بوش کن شیر سرد هم نده نفخ رو تشدید میکنه
هوا خنک باشه ۲ ساعت
گرم باشه ۱ ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.