شیرخشک چند ساعت میمونه تو شیشه ؟برای بچه یکی دوروزه

۵ پاسخ

روی حود شیر خشک بخونید نوشته بکساعت بعد از درست کردن باید بریزی دور

شیر خشک ۱۵ دیقه اول مفیده، بعدش تولید سم میکنه اصلا اصلاااااا بیشتر از ۱۵-۲۰ دیقه موند دیگه به بچه نده

۱ساعت

عزیزم شیرخشک زود بو میکنه نیم ساعت موند خودت بعد بوش کن شیر سرد هم نده نفخ رو تشدید میکنه

هوا خنک باشه ۲ ساعت
گرم باشه ۱ ساعت

سوال های مرتبط

مامان دختری🩷 مامان دختری🩷 ۴ ماهگی