۵ پاسخ

هم استرس هم‌ذوق
من از سزارین خیلی میترسم

نه اتفاقا من دارم لحظه شماری میکنم به ۳۴ هفته برسم یکم حس امنیت بکنم برای جوجهام ،هر شب راس دوازده میام نگاه میکنم یک روز اضافه شده باشه ذوق بزنم ...
اما حقیقتا از سزارین بدجور میترسم .با اینکه سه بار مادر میشم اما اونا طبیعی بودن و این اولین تجربه سزارین شدنم

نه دوست دارم چشمامو ببندم بازکنم ببینم۳۶هفتم شده بسکه هرروز استرس جدید واردمیشه

نه اتفاقا ذوق میکنه

نه از ۳۰ ببعد حس میکنم خییییلی زود میگذره

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵🐚 مامان آیهان🩵🐚 هفته بیست‌وهشتم بارداری