۴ پاسخ

منکه الان دارم استفاده میکنم

والا دخترمن ماه پیش شوهرم گذاشتش توش دنده عقب میره🙁🙁🙁 دیگ نزاشتمش میزاریش گریه میکنه دوس داره توش بمونه میترسم واسه کمرش هفته پیش هم یه بار گذاشتش کمرش سفت شده اما باز خودم میگم خطر داره

من بچه ی اولم استفاده کردم تا یه مدت عادت کرده بود به نوک پا راه رفتن اما واسه دومی استفاده نمیکنم احساس میکنم اشتباهه

قدش برسه میذارمش😂

سوال های مرتبط

مامان رقیه خانوم🍬 مامان رقیه خانوم🍬 ۱۴ ماهگی