منکه الان دارم استفاده میکنم
والا دخترمن ماه پیش شوهرم گذاشتش توش دنده عقب میره🙁🙁🙁 دیگ نزاشتمش میزاریش گریه میکنه دوس داره توش بمونه میترسم واسه کمرش هفته پیش هم یه بار گذاشتش کمرش سفت شده اما باز خودم میگم خطر داره
من بچه ی اولم استفاده کردم تا یه مدت عادت کرده بود به نوک پا راه رفتن اما واسه دومی استفاده نمیکنم احساس میکنم اشتباهه
قدش برسه میذارمش😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.