خودتون میبرین برای واکسن یا زنگتون زدن؟؟

۷ پاسخ

خودمون باید ببریم دیگه
تو دفترچه بهداشت زده تاریخ های مراجعه رو

خودت ببر،بهداشت که هیچیش منظم نیس

زنگ میزنن

خودمون.. من الان دارم دخترمو میبرم

خودت باید ببری عزیزم

خودم بردم

دقیق سر دو ماهگی خودمون بردیم

سوال های مرتبط

مامان مسافر کوچولو مامان مسافر کوچولو ۸ ماهگی
مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۴ ماهگی