منکه دوسش نداشتم مطب بسیارشلوغ و معطلی چندساعته، درب باز موقع معاینه و... ایننظر شخصی منه چون حساسم
خیلی عالیه
اره راست میگن مطب بی نظمی زیادی داره
ولی من پیشش کورتاژ شدم عسگریه عالیه
و دختر داییم پیشش زایمان طبیعی کردم واقعا عالی بود دستش
سه روز بعد خودش پاشد کاراشو کرد
منم یه بار رفتم پیشش از اینکه چند نفر همزمان تو اتاق بودند اصلا حس خوبی نگرفتم و اینکه حس کردم وقت کافی برای هر مریض نمیزارن و زود میخوان برن سراغ مریض بعدی که اونجا وایساده
من یک بار پیششون رفتم اخلاقشون را دوست داشتم ولی خیلی دلم میخواد سزارین بشم اصلا طبیعی را دوست ندارم نمیدونم قبول میکنه یانه
من الان دارم از پیشش میام.دکتر خیلی مهربونه خوبیه . سونوگرافی میکنه هزینه نمیگیره .فقط شلوغه که باید اول وقت بری وگرنه معطلی داره .غیر از بی نظمی مطب خودشون دکتر خوبی هست بعلاوه زیر میزی نمیگیرن.من دوسش دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.