۴ پاسخ

با کدملی دولتی حساب میشه

سهمیه بندیه
کد ملی بدی کمتر میشه قیمتش

10 تا سهمیه دولتی داره

نه نهایت دوتا بدن هربار ولی باکدملی با نرخ دولتی حساب میشه یک مقدار ارزون تره نسبت به آزاد

سوال های مرتبط

مامان هانیس کوچولو مامان هانیس کوچولو ۲ ماهگی
مامان شاهان🩵 مامان شاهان🩵 ۹ ماهگی
مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی