۴ پاسخ

وای چه لباسایی از کجا گرفتی و چنده

چه لباس قشنگی

اره عزیزم پسر منم وقتی داشت دندون درمیاورد همش ازون جوشا میزد
پماد ان ان با ویتامین آد باهم میزدمش
سریع یکی دوروزه رفت
بعد اونم باز چند روز همش میزدم روزی دوسه بار

اره بخاطر دندون در اوردنشه، پسرمم كوچيك بود همش موقع دندون اونطورى ميشد، پماد سوداكرم ميزدم

سوال های مرتبط