۵ پاسخ

خرد میکنیم ابپز میکنیم بعد با پیاز و رب ادویه تفت میدیم توشم سیب زمینی نگینی سرخ شده میریزیم میگیم جغور بغور

چرخ میکنم پیاز فراوان گوجه و ادویه هم میزنم طعمش محشره

چرخ میکنم مثل گوشت چرخ کرده میشه
سرخش کن بخور فقط یکم دیر ابش خشک میشه باید صبر خرج کنی

فقط برا کباب خوشمزه ی

ریز میکنم با پیاز زیادو نمک و فلفل و زردچوبه بدون اب اروم میزارم پیازه اب میندازه با اب اون بپزه البته بقیه شم اینجوری میپزم دل و جگر و قلوه و همه رو باهم میریزم

سوال های مرتبط

مامان یزدان(معجزه خدا مامان یزدان(معجزه خدا ۲ سالگی