شیرخشک کمکی بهش بده یه دکتردیگه ببر
موز ک زیر دوسال ممنوعه
شیر خوب میخوره؟ شیر مادر میدی؟ اصل وزن گیری بچه با شیر هست. غذا هم تخم مرغ، کره، پنیر، ماست، انواع گوشت بخصوص ماهیچه گوسفندی، پلو، پودر مغزیجات بریز تو فرنی و حریره و ماستش. موز بهش بده. اگه اشتهاش کمه خوب غذا و شیر نمیخوره ببر پیش یه دکتر دیگه شاید مولتی ویتامینشو عوض کردن یا شربت زینک دادن ولی زینک بدون تجویز پزشک اصلا نباید بدیا. روغن mct هم برای وزن گیری بچه عالیه تو غذاهاش بجای روغن زیتون و کره بریزی
من که دیگه انقدر غصه میخورم آب شدم خودم
دختر من نزدیک ده ماهشه و همچنان ۶ کیلوعه
خب وقتی شیرخودتو میخوره وزن نمیگیره یعنی شبرت کمه یا وزن نمیدن چرب نیس،شیرخسک بده یا خودت قرص و قطره شیر افزا بخور
نگران نباش پسر من ۹ماهشه وزنش ۷۸۰۰هست
شیرخشک میخوره؟
ببرش جا دکتر دیگ ببین اون چی میگه
دختر من نه ماهشه وزنش اینه
مطمئنی؟خب شاید اونموقع پوشکش خیس و لباساشم سنگین بوده..چون امکان نداره کم بشه اما ممکنه استپ وزنی داشته باشه و بیشتر نشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.