خانمای باردار عزیز اگهمن ی کم ته دیگ زعفرونی بخورم ضرر داره ؟؟

۹ پاسخ

توی غذا نه،بصورت دمنوش ضرر داره

ن عزیزم تو غذا میتونی بخوری

نه من میخورم

من که تو خورشت هام هم زعفرون میریزم
بارداری قبلیم هفته ۶ کلا یا م نبود حاملم به لیوان شربت زعفرون هم خوردم 😂

من همه چی خوردم

هرچیزی رو میتونی بخوری اما با مقدار کم و متعادل

من مامانم یه جوری سپرده اسم زعفران هم میاد تنم می‌لرزه😂😂

هرچیزی بیش از حدش ضرر داره یکم مشکلی ایجاد نمیکنه بخور نوشجونت

کم بخور گلی در حد رفع حوس

سوال های مرتبط

مامان معجزه 💙
کیارش مامان معجزه 💙 کیارش ۱ ماهگی
مامان لپه مامان لپه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان علی کوشولو مامان علی کوشولو ۸ ماهگی
مامان roham مامان roham هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجهه مامان جوجهه روزهای ابتدایی تولد
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیست‌ویکم بارداری