توی غذا نه،بصورت دمنوش ضرر داره
ن عزیزم تو غذا میتونی بخوری
نه من میخورم
من که تو خورشت هام هم زعفرون میریزم
بارداری قبلیم هفته ۶ کلا یا م نبود حاملم به لیوان شربت زعفرون هم خوردم 😂
من همه چی خوردم
هرچیزی رو میتونی بخوری اما با مقدار کم و متعادل
من مامانم یه جوری سپرده اسم زعفران هم میاد تنم میلرزه😂😂
هرچیزی بیش از حدش ضرر داره یکم مشکلی ایجاد نمیکنه بخور نوشجونت
کم بخور گلی در حد رفع حوس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.