مامانا ی سوال پسرم هوا گرمی دنیا میاد یا سردی
لباس گرم باید بخرم واسش یا
سرد

تصویر
۱۱ پاسخ

دیگه تقریبا اخرای شهریور هوا سرد میشه
برای تو خونه ای که استین کوتاه و تاپم خریدی اشکالی نداره ولی منم استین بلندم گرفتم براش.
ولی برای بیرون دیگه باید گرم بگیرید چون از اون به بعد هوا به روی سردی میره

تاریخ زایمانمون باهمه ☺️

گرم بگیر

من تاریخ زایمانم دو روز زودتر از شماست
لباس گرم میگیرم براش چون پاییز هوا سرده برای نوزاد بر اساس تجربه ام لباس معمولی تنشون باشه با یه باد 🤧🤒داستان میشه برامون

دختر منم اون موقع بدنیا میاد ولی فک کنم هوا گرمه

منو شما دقیقا تو ی روزیم 😍

منم مثل شما زایمانم 27 شهریور هست

تهران که تا آخر پاییزم همیشه گرمه
ولی شما سایز ۱ و به نظرم باید پاییزه بگیری
من سرهمی نخ پنبه هارو برای اوایل پاییز گذاشتم کنار و یه سرهمی و پیژامه و پیراهن موسلین برای تابستون

لباس گرم بگیر چون بچه اوایل به دنیا اومدن خیلی نباید لخت باشه

پاییزی و گرم بخر براش

سردی
لباس گرم بگیر بیشتر

سوال های مرتبط