خانما سنو انومالی بعدش آزمایشم داره؟

۲ پاسخ

۱۵ هفتگی آزمایش داره ۱۸ سونو
البته بعضی دکتر ها اگه ببینن انتی خوبه میگن آزمایش آنومالی رو میتونی ندی، من ندادم

نه عزبزم ان تی ازمایش داره

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 ۷ ماهگی