ماه پنج چقد دیر میگزره:)🥲

۲۰ پاسخ

من ۵ماه اول زود گذشت برام ولی دیگ از این بعد داره دیر میگذره 🥲

خیییییییلی

اره خیلیییی

من باز ماه شش اصلا نمیگذشت

حالا من داره زود میگذره برام😅 میگن هرکسی توی یه ماه گیر میکنه امیدوارم توی ۸ گیر نکنم 🫠

اره بجاش ۶.۷ خوبه 😁

کل بارداری انگار ده سال طول میکشه😕

🤣🤣ماه شش و ندیدی چجوری میگذره

هنوز ماه هفتو ندیدی😂

کاش زودتر بگذره هوام داره گرم میشه همش تو خونه می مونم هیشکیم ندارم باهاش حرف بزنم

برا من که هر پنج ماه اندازه یه سال گذشته چهار ماه فک کنم سه چهارسالی بگذره 😂

خیلییییی

منم هی منتظرم بگذره نمیگذره 🫠🫠ولی خداروشکر تاالان اذیتم نکرده فقط چون تکوناشو حس نمیکنی زیاد یکم استرسی میگذره روزا

آره اتفاقا واسه منم دیرگذشت

وااااای وحشتناکه

جااااان؟ بیا هفت ببین چیه

اصلا نمی گذره.🥲

خیلیییییی🫠

بد نبود تا اینجا برام

خیلی🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان هامین 😍🫶🏻 مامان هامین 😍🫶🏻 ۶ ماهگی