منم امروز واکسن ۴ ماهگی زدیم
منم دوروز واکسن پسرمو زدم هر ۴ ساعت استامینوفن بده تا تبش کنترل بشه شیاف خوبه
ودیدی پاهاش گرمه پاشویی کن یا پیشونیش دستمال نم بزار انشالله امروز مواظب باشی فردا انشالله دیگه حله
شنیدم میگن اگه واکسن دو ماهگی اذیت نکنه .. واکسن چهار ماهگی راحت تره
شیافت بهترین چیزه من سرچهارماهگی خیلی اذیت شدم اخرش شیافت گذاشتم من بعد هم فقط شیافت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.