۴ پاسخ

عزیزم چطور فهمیدی رفلاکس داره

اولش این مدلی میشه بعد کم کم خوب میشه

اولش اینجوریه بعد خوب میشه
زیاد بهش نده شابد حجم زیاد میدی
وقتی غذا دادی حتما بزار یه ربع بشینه

مال من ک ملا رفلاکس نداشت از وقتی کمکی شروع کردم رفلاکس گرفته دارو میخوره

سوال های مرتبط