از کی میشه تو آب گوشت نون تیلیت کرد داد

۳ پاسخ

من از هفت هش ماهگی دادم
البته قبلش نون بربریو همینجوری میخورد

والا من ترجیح میدم تا ۹ ماهیگی نون ب بچم ندم چون خطر خفگی داره

ت میتونی بدی الان

سوال های مرتبط

مامان کایرا 💓🥰 مامان کایرا 💓🥰 ۱۵ ماهگی