امان امان که آدم قلبش مچاله میشه درکت میکنم
عزیزمممم خدا تحملشو بهت بده
سخته واقعاً درکت میکنم..این موضوع ب دی اف آی اسپرم همسرت مربوط میشه گلم شما خودت مشکلی در تخمک نداری
مال منم رشد نکرده بود
ای وای مگه دفعه قبلی رفتی سونو قلبش تشکیل نشده بود؟ اون موقع ضربانش چند بود؟
منم همین طور بودم بارداری اولم 28اسفند سقط کردم
وای 😭
چقدر درکت میکنم بمیرم برات
ای وای این چه خبری بود🥺 مثل چند ماه پیش من، خدا بهت صبر بده دورت بگردم
😔😔😔😔😔
😭😭😭عزیزززززم💔💔💔
نمیدونم تو این شرایط دلداری دادن آرومت میکنه یا نه، خیلی سخته ولی هنوز فرصتِ مادرشدن رو داری.
فقط اینبار خیلی جدیتر پیگیر باش که بفهمی دقیقن مشکل چی بوده.
وااای نگو دختر مگه سونو قلب نرفته بودی؟؟😔😔😔
ایشالا تو زمان و موقعیت بهتری اوکی میشه عزیزم
عزیزم💔🫠
درکت میکنم💔💔
عزیززم خیلی ناراحت شدم ...😞😞🫂
منم تو هفته شما رشد نکرده بود....انشاالله. دوباره خدا بهمون میده بعد هر سختی راحتی هست ..نگران نباش
الهی عزیزممممم چقد درک میکنم الان حالتو
دقیقا منم تو هفته شما تجربه کردم اینو خیلی سخته واقعا غیر قابل بیان حالت الان
امیدوارم خیلی زود خوشحال شی عزیزم🥺🫂
نگران هیچی نباش عزیزم بزودی زود دوباره خبر خوش میدی بهمون، منم این تجربه رو داشتم
ولی خیلی زود دوباره باردار شدم ،لابد حکمتی بوده مطمئنا بعد این قشنگ ترین روزهارو تجربه خواهی کرد
خیلی متاسفم نرگس جان🥺 خیلییی ناراحت شدم
چقدر سخته دل کندن اجباری
بمیرم برات بمیرم
یعنی ضربان نداشت کلا؟
وای😔 خیلی سخته ازمایش ایمنی نداده بودید؟
نگفت علتشو
دلیل چی بوده لکه بینی چیزی داشتی یا چی
چقدر خوشحال بودم براتون نمیدونم حکمت خدا چیه منم اینجوری شدم انشاالله زودتر جاش سبز بشه
ای وای خیلی ناراحت شدم عزیزم... شما آزمایش دادین کلا؟ انعقادی ژنتیک...
متاسفم بابت این تجربه تلخ
تا الان سونو نرفته بودی ؟
وای نه💔من چقدر منتظر بودم شما از روزای حاملگی بزارین
مطمئن هستین؟
جای دیگه هم سونو شدین؟
ای وای😭😭😭خیلی ناراحت شدم
خدا بهت صبر بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.