با این قلب گوهت هیچ وقت طعمشو نمیچشی احمق
بسپار به خدا عزیزم ، مطمئن باش بهترینش رو میخواد بده
من سالها منتظر بودم سه سال پیش باردار شدم و جنینم روتوی ۱۲ هفته از دست دادم ، ان شاالله خدا کسی روناامید نمیکنه توکل کن به خودش
همش ذکر یا فتاح و یا رزاق بگو
بسپار به خود خدا
خدا سعادت ما رو بهتر میدونه و همیشه واسه بندش خیر و خوبی میخواد
چند وقته اقدامی؟
😭😭😭😭❤️🩹
منم مثل تو😔
من واقعا درک میکنم چون ما هم چند وقتی منتظر بودیم ولی بدون هیچ نصیحتی بهت بگم واقعا وقتی ذهن و بدنت رو رها کنی و فقط به لذت و آرامش خودت اهمیت بدی، این اتفاق زودتر برات رخ میده ✌🏻💯
البته اگر خودت و همسرت به درمان نیاز دارین هم ازش غافل نشو💚
🥺🥺🥺🥺
انشاالله بزودی دامنت سبز میشه عزیزم 🥺❤
من انقد ناراحت بودم دوبار تست زدم وقتی منفی شد کل روزو گریه کردم🤦🏻♀️🚶🏻♀️
هعییی هممون منتظر اونروزیم فقط زمانش معلوم نیس 🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.