۱۱ پاسخ

با این قلب گوهت هیچ وقت طعمشو نمیچشی احمق

بسپار به خدا عزیزم ، مطمئن باش بهترینش رو میخواد بده
من سالها منتظر بودم سه سال پیش باردار شدم و جنینم رو‌توی ۱۲ هفته از دست دادم ، ان شاالله خدا کسی رو‌ناامید نمیکنه توکل کن به خودش

همش ذکر یا فتاح و یا رزاق بگو
بسپار به خود خدا
خدا سعادت ما رو بهتر می‌دونه و همیشه واسه بندش خیر و خوبی میخواد

چند وقته اقدامی؟

😭😭😭😭❤️‍🩹

منم مثل تو😔

من واقعا درک میکنم چون ما هم چند وقتی منتظر بودیم ولی بدون هیچ نصیحتی بهت بگم واقعا وقتی ذهن و بدنت رو رها کنی و فقط به لذت و آرامش خودت اهمیت بدی، این اتفاق زودتر برات رخ میده ✌🏻💯
البته اگر خودت و همسرت به درمان نیاز دارین هم ازش غافل نشو💚

🥺🥺🥺🥺

انشاالله بزودی دامنت سبز میشه عزیزم 🥺❤

من انقد ناراحت بودم دوبار تست زدم وقتی منفی شد کل روزو گریه کردم🤦🏻‍♀️🚶🏻‍♀️

هعییی هممون منتظر اونروزیم فقط زمانش معلوم نیس 🫠

سوال های مرتبط

مامان تودلی🤰🥹 مامان تودلی🤰🥹 هفته سیزدهم بارداری