۳ پاسخ

اروغشو بگیر تا بالا نیاره

رفلاکس داره ببرش دکتر براش دارو میده فک‌کنم
بعدم سریع نخوابونش تا ۱۰ دیقه بغلش کن آروغش رو بگیر
سرش رو یکم شیب دار از بدنش بزار صاف نباشه زیر سرش

رفلاکس داره پسر اولی منم اینجور بود متاسفانه

سوال های مرتبط