اونکه عادیه من از اول تا اخر اینجور بود وزهر طعم دهان.قهوه ای که شیاف مصرف کن پروژسترون
وااای مثل من
دقیقا من هم از دیروز اینطور شدم همراه با دل درد دکترم گفت برو سونو رفتم گفنه بچه خوبه ولی همچنان لکه بینی دارم😖😓
منم😭
اسید زرد معدست ، چیزی نیست
شاید چون معدت خالیه اینجوری میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.