من بالا میارم ترشحات زرد در رنگ و قهوه ای کم رنگ ازم میادم 😭

۴ پاسخ

اونکه عادیه من از اول تا اخر اینجور بود وزهر طعم دهان.قهوه ای که شیاف مصرف کن پروژسترون

وااای مثل من
دقیقا من هم از دیروز اینطور شدم همراه با دل درد دکترم گفت برو سونو رفتم گفنه بچه خوبه ولی همچنان لکه بینی دارم😖😓

منم😭

اسید زرد معدست ، چیزی نیست
شاید چون معدت خالیه اینجوری میشه

سوال های مرتبط

مامان خدایانامیدم نکن مامان خدایانامیدم نکن هفته هفدهم بارداری
مامان ۲ نورِخونه مامان ۲ نورِخونه هفته هفدهم بارداری
مامان شبنم مامان شبنم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی روزهای ابتدایی تولد