ست وان و حمام چ قیمتی خریدین چ مارکی خوبه؟
اسانشور چی؟

۸ پاسخ

فقط مارک چیکویابی هوم✅️

من اينو خريدم، برند bee home
5/800

تصویر

من که اصلا نمیخرم کلی جا میخاد بزاری کلا وسایل اضافه همیشه رومخمه
اولشم که بچه رو روی دست می‌میشورند من کلاس شرکت کردم قشنگ میگفت میشینی رو چهار پایه یه پارچه هم میندازی رو پات بچه میشوری سریع
یا ایستاده تو سینک یا روشویی

در نهایت اگه میخوای بگیری بنظرم اون آسان شور های تاشو خیلی بهتر از وان و تور و این حرف هاست حداقل یه جا جمع میکنی یه گوشه میزاری

من تاسو هوبی لایف‌گرفتم ۶ تومن

شنیدم این خوبه ولی فکنم زود کوچیک بشه
توری آسانشور هم خوبه بکشی رو وان
البته اولش رو پا بشوری راحت تره

تصویر

کیکابو
با اسانشور تشکی

من از همین ساده ها خریدم چیز خاصی نیست که بخوایم زیاد هزینه کنیم براش
توری آسانشور جداخریدم

نخریدم هنوز

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی