۷ پاسخ

باید بتونی از لحاظ روانی قبول کنی
من خودم تصورش هم برام سخته اون حجم از درد بخوام بکشم برای همین انتخاب خودم سزارین

باید ببینی خودت با کدوم میتونی کنار بیای من نشستم ویدئوهای جفتشو دیدم،راجع به جفتش خوندم،تصمیمم سزارین شد،خیلی ها طبیعی رو ترجیح میدن،کاملا به خود مادر مربوطه بنظرم

ببین عزیز توی زایمان طبیعی موقع زایمان درد میکشی ولی بعدش خیلی زود سرپا میشی و میتونی کارای بچه تو انجام بدی ولی سزارین موقع زایمان اذیت نمیشی ولی بعدش تا مدتی بخاطر بخیه و آمپولش اذیت میشی و دیر هم رو پا میشی حالا بستگی به خودت داره

طبیعی مورد پسندمه
حس میکنم بدن راحت تره و با آناتومیش سازگارتره
از طرفی بعد سز درد داری و کاری نمیتونی بکنی دوس ندارم فلج یه جا بیفتم نتونم کارامو بکنم

من که از خوبی سزارین تا حالا چیزی نشنیدم 😬

منم نمیدونم چکنم😭😭😭

جفتش معایب مزایا داره ببین خودت با کدوم راحتتری

سوال های مرتبط

مامان سوپرایز مامان سوپرایز هفته بیست‌ویکم بارداری