سرلاک نده واجب نیست خودمون درست میکنیم هم بهتر و سلامت تره و هم با صرفه تر
من سرلاک گندم سیب گرفتم ۴۵۰
چرا باید ۵۷۰ بدی ب چیزی ک ارزش غذایی نداره همونو بدی دوتیکه ماهیچه ک خیلی بهاره
من خودم تو خونه درست میکنم بیرونیا هم گرونه هم ناسالم
من که خریدمو دخترم نمیخوره🫠
من ک دیگه سرلاک نمیدم نمیخوره دیگه پسرم،حریره هم خودمون درست میکنیم
سرلاک چرا میدی
دقیقا من حریره بادام گرفتم دو یا سه هفته پیش ۳۴۰ دو شب پیش شوهرم رفته گرفته 540 گفتم واقعا دیگه خیلی گرون شده بهش گفتم نگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.