۶ پاسخ

منم امروز
۳۶۰گرفتم

منم ۴۲۰ گرفتم

من چند روز پیش ۲۸۰ اینا گرفتم که😐😐

کلا خیلی وسایلای مربوط به بچه گرون شده بعد میگن بچه بیارین...
یه بند پستونک میخریدیم 60تومن. امروز رفتم بگیرم گفت 245ت 😶 خدا لعنتشون کنه فقط ک هرچی میدوییم نمیرسیم

من از افق کوروش با تخفیف خریدم ۳۴۰

واااااای منم اینسری ۳۰۰ و خورده ای گرفتم نگو که گرون تر شده😶😓

سوال های مرتبط

مامان اِلارا گلی مامان اِلارا گلی ۱ سالگی