منم امروز
۳۶۰گرفتم
منم ۴۲۰ گرفتم
من چند روز پیش ۲۸۰ اینا گرفتم که😐😐
کلا خیلی وسایلای مربوط به بچه گرون شده بعد میگن بچه بیارین...
یه بند پستونک میخریدیم 60تومن. امروز رفتم بگیرم گفت 245ت 😶 خدا لعنتشون کنه فقط ک هرچی میدوییم نمیرسیم
من از افق کوروش با تخفیف خریدم ۳۴۰
واااااای منم اینسری ۳۰۰ و خورده ای گرفتم نگو که گرون تر شده😶😓
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.