بستگي داره مثل وحشيا بكنه داخل يا نه
من يبار رفتم يجا سونو تو ي لحظه گذاشتش داخل نفسم رفت
اصلا چیز خاصی نیست تعجب میکنم از بعضیا شل بگیر تا آخر که نمیفرسته
نه به هیچ عنوان سخت نیس نه درد داره نه حس بد والا یه چیز خیلی نازک بعضیا دیگه الکی جو میدن بخدا
نه درد نداره نفس عمیق بکشه و اصلا منقبض نکن خودتو
به عنوان آدمی که خیلی بستس میگم
اصلا درد نداره شل بگیر خودتو
اصلا درد نداره
یخورده حس بد داره وگرنه درد نداره اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.