وای دو روز استخون واژنم سمت چپ درد میکن چقد خس بدی کیا مث منن

۵ پاسخ

برای منم اینجوریه الان یه ماهه نمیتونم راه برم انقدر درد دارم

دقیقا منم
مخصوصا موقع راه رفتن

من دو طرف هستش خوابیدن نشستن بلند شدن راه رفتن همه شده برام معظل 😭😭تا اخر هم هست بچه ی قبلیم هم همینطوری بودم

من از انتی این درد دارم

من تقریبا یک ماهه این درد و دارم😢😢و میگن تااخر هست و بدترمیشه

سوال های مرتبط

مامان نورا👼🏻🎀 مامان نورا👼🏻🎀 ۱۳ ماهگی
مامان آیسلم و علیسانم🧿 مامان آیسلم و علیسانم🧿 ۵ ماهگی