مامان های عزیز این پایین زده 11هفته دو روز کی باید برم سنو انتی

تصویر
۱۰ پاسخ

من ۱۱ هفته رفتم‌اوکی بود

بهترین زمانش ۱۲ هفته و ۳ روزه

منم ۱۱هفته و ۳روزم...برای شنبه ۲۶ ام انتی وقت گرفتم

من ۱۲ هفته و ۲ روز میخوام برم

منم ۱۱هفته و ۲روزم دکترم گفت ۲۳برو

من امروز ۱۱هفته و ۵ روزمه شنبه آینده می‌خوام برم که میشه ۱۲هفته و ۵روز

والا میگن ۱۲هفته و ۴روز خوبه بری

مث همیم من شنبه میرم

۱۲ هفته

این پایین و ول کن بر اساس سونوی قلب چند هفته ای ؟؟؟از ۱۱ تا ۱۳ میتونی بری

سوال های مرتبط

مامان تو دلی و نیارا مامان تو دلی و نیارا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد