من ۱۱ هفته رفتماوکی بود
بهترین زمانش ۱۲ هفته و ۳ روزه
منم ۱۱هفته و ۳روزم...برای شنبه ۲۶ ام انتی وقت گرفتم
من ۱۲ هفته و ۲ روز میخوام برم
منم ۱۱هفته و ۲روزم دکترم گفت ۲۳برو
من امروز ۱۱هفته و ۵ روزمه شنبه آینده میخوام برم که میشه ۱۲هفته و ۵روز
والا میگن ۱۲هفته و ۴روز خوبه بری
مث همیم من شنبه میرم
۱۲ هفته
این پایین و ول کن بر اساس سونوی قلب چند هفته ای ؟؟؟از ۱۱ تا ۱۳ میتونی بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.