نه عزیزم بهترین زمان ۱۲ هفته ۲ روز هست
واقعا نمیدونم چیکار کنم
چون مطب دکتر زنگ زدم میگه آخر هفته بعد بیا
ی نظرسنجی میزارم لطفا همه جواب بدن😌💗
چون کوچولوها سریع بزرگ میشن و ادم دوست داره همیشه یه یادگاری و چیزی داشته باشه ازشون که بعدا بمونه بهترین گزینه تابلو هستش
حالاااااااا تابلو چی؟ 😉
تابلو صوتی که سفارشی برای خودتون ساخته میشه با بارکد، داخل بارکد صوت و عکس یا فیلم دلخواهتون قرار میگیره💗
حتی برای مامانایی ک نوزاد دارن یا نینی تو راه دارن میتونن ویس صدای تپش قلب کوچولوشون رو با عکس سونو برامون بفرستن تا این و تبدیل به یه کار خاص بکنیم👼🏻🍓
نمونه اش رو براتون میزارم ببینید و نظرتون رو بگین🦄🌱
ایدی روبیکا
@tooooot_farangiii
زوده ۱۲ برو
سلام عزیزم
منم یازده هفته ۳ روز رفتم ان تی
بله میتونی بری
زوده
اره من همینموقع رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.