سلام خانوما من 11هفته 2روزم میتونم برم سنو انتی

۸ پاسخ

نه عزیزم بهترین زمان ۱۲ هفته ۲ روز هست

واقعا نمی‌دونم چیکار کنم

چون مطب دکتر زنگ زدم میگه آخر هفته بعد بیا

ی نظرسنجی میزارم لطفا همه جواب بدن😌💗

چون کوچولوها سریع بزرگ میشن و ادم دوست داره همیشه یه یادگاری و چیزی داشته باشه ازشون که بعدا بمونه بهترین گزینه تابلو هستش

حالاااااااا تابلو چی؟ 😉
تابلو صوتی که سفارشی برای خودتون ساخته میشه با بارکد، داخل بارکد صوت و عکس یا فیلم دلخواهتون قرار میگیره💗
حتی برای مامانایی ک نوزاد دارن یا نینی تو راه دارن میتونن ویس صدای تپش قلب کوچولوشون رو با عکس سونو برامون بفرستن تا این و تبدیل به یه کار خاص بکنیم👼🏻🍓
نمونه اش رو براتون میزارم ببینید و نظرتون رو بگین🦄🌱
ایدی روبیکا
@tooooot_farangiii

تصویر

زوده ۱۲ برو

سلام عزیزم
منم یازده هفته ۳ روز رفتم ان تی
بله میتونی بری

زوده

اره من همینموقع رفتم

سوال های مرتبط

مامان پسرجونیم مامان پسرجونیم هفته بیستم بارداری
مامان معجزه💙 مامان معجزه💙 هفته شانزدهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۳ ماهگی
مامان مرساناوجوجه🐣💙 مامان مرساناوجوجه🐣💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری