عزیزم بزار ۱۲هفته و چند روز بری که جنسیت بهت بگه
من ۱۲هفتمه.۳شنبه وقت انتی دارم که ۱۲هفته و۳روز میشم
از ۱۲ هفته به بعد بری بهتر
وایسا یکم بزرگ تر بشه بچه
آره زمان خوبیه
اره میتونی بری .ای زوده بذار اخرای12هفته جنسیت هم تشخیص بده
جنسیت بهت نمیگه زوده
بله منم ۱۱هفته وشش روز رفتم
آره من ۱۱ هفته و ۲ روز رفتم اوکی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.