۴ پاسخ

پس چرا رفتی دکتر؟

یسوال:چرا دکتر نسخه میده همون موقع نمیبرید داروخونه🙄🙄

اگ ۴ پریود هستی خوب سریع برو قرص بگیر باید از سوم پریود بخوری اخع

باید ببری داروخانه خودشون میدونن چیه

سوال های مرتبط

🌺مادر🌺 🌺مادر🌺 قصد بارداری
🌺مادر🌺 🌺مادر🌺 قصد بارداری
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته یازدهم بارداری