۶ پاسخ

منم همش میگم بد نباشه یه وقت

نه‌چرا خیلیم خوبه
صدای رحم مادره

بد نیست خوبه. صدایی هست که تو شکم جنین میشنیده

من وقتی می‌زارم بیهوش میشه نمی‌دونم بده یا نه فقط گوشیتو بزار رو هواپیما

منم از اول همینم

نه من هنوزم بعضی وقتابراش میزارم

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۲ ماهگی