شاید بخاطر دندون باشه بی اشتهاییش منم دخترم دقیقا تو همین سن تا ۹ ماهگی خیلی بی اشتها شده بود چند بارم دکتر بردم با ازمایش و اینا دلیلی نداشت همه میگفتن بخاطر دندونه شاید میخاد دندون در بیاره
اگه فهمیدی به من بگو امروز دیگه هلاک شد از گرسنگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.