۲ پاسخ

شاید بخاطر دندون باشه بی اشتهاییش منم دخترم دقیقا تو همین سن تا ۹ ماهگی خیلی بی اشتها شده بود چند بارم دکتر بردم با ازمایش و اینا دلیلی نداشت همه میگفتن بخاطر دندونه شاید میخاد دندون در بیاره

اگه فهمیدی به من بگو امروز دیگه هلاک شد از گرسنگی

سوال های مرتبط