رفلاکسه عزیزم گاهی وقتی پیش میاد اینجوری اشکالی نداره طبیعیه
فقط بعد ار شیر بچه رو آروغشو بگیر حتما و تو حالت دراز کشیدنی اما با شیب بزارش برا خواب بزا رفلاکس نکنه
رفلاکسه حتما بعد از شیر دادن بادگلوشو بگیرین حداقل تا یک ربع
حتما آروغشو یادت رفته بگیری
آروغش رو گرفتی؟
شاید زیاد خورده..دختر منم زیاد میخوره بالا میاره..اوایل اینجوری میشن...الان دخترم بهتر شده
اروغش بگیر همیشه
رفلاکس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.