۴ پاسخ

کیدیزول

منم همینجور بود شربت دمتیدون بهش داد کمتر شده

ببر دکتر با توجه به وزنش بهش دارو بده خود سر دارو ندی بچه

خواهر زادم اینجوری بود گریپ میکسچر خارجی خوبش کرد

سوال های مرتبط

مامان رقیه سادات مامان رقیه سادات ۱۴ ماهگی