انقدرام سخت نگیر منم شیر خودم میدم همه چیزم میخورم تا حالا هم مشکلی نبوده
اگه بچه حساسیت ب پروتئین گاوی نداره بخور
اگه ب پروتئین گاوی حساسیت نداره میتونی بخوری مشکلی نداره
میگن دوغ هم نفاخه هم بخاطر نمکش نباید بخوری
ولی من ک میخورم،شیر خودمم میدم،مشکلی نداره
بخور عزیزم
فقط سیر و پیاز و باقالی نخور
با نعنا بخور که نفخ نداشته باشه
اره چرا نخوری عیبی نداره ک خوبم هست تازه
بخور عزیزم تازه خیلی خوبه
چون واقعا کمبود کلسیم دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.