دوغ بخورم شیر خودم میدم ؟

تصویر
۱۰ پاسخ

انقدرام سخت نگیر منم شیر خودم میدم همه چیزم میخورم تا حالا هم مشکلی نبوده

اگه بچه حساسیت ب پروتئین گاوی نداره بخور

اگه ب پروتئین گاوی حساسیت نداره میتونی بخوری مشکلی نداره

میگن دوغ هم نفاخه هم بخاطر نمکش نباید بخوری
ولی من ک میخورم،شیر خودمم میدم،مشکلی نداره

بخور عزیزم

فقط سیر و پیاز و باقالی نخور

با نعنا بخور که نفخ نداشته باشه

اره چرا نخوری عیبی نداره ک خوبم هست تازه

بخور عزیزم تازه خیلی خوبه

چون واقعا کمبود کلسیم دارم

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی