از نظر تشخیص خیلی دقیقه و خوبه
ولی یکم بد اخلاقه و نمیذاره همراه با خودت ببری
به من گفتن برو دکتر نظری
اگه هم نمیگفتن نمیرفتم بداخلاق ه بنده خدا
سارا حسن پور
ارش تیموری خوب بودن
درمانگاه قایم هم سونوگرافی داره
خوبه
خوبه اما بداخلاقه
عزیزم خیلی خیلی دکتر خوب و حاذقی هست خیلی دقیقه کارش من سنو انومالی دارم متاسفانه این هفته نیستن
تشخیصش دقیقه من که همیشه پیش اون میرم
تشخیصش دقیقه
من همیشه سونو هام میرم پیش اختردانش تشخیصش خوبه
از اختر دانش بهتر کلی هست توی بوشهر
میتونی بری سونوگرافی دکتر سارا حسن پور ، روبروی خیابون فاطمیه ست توی سنگی
دکتر مهرور هم خوبه ساختمونش روبروی دبیرستان حجابه توی سنگی
من خودم دکتر سعیدی میرم ، میدون امام ساختمون مهرگان طبقه چهارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.