سلام خانمای بوشهری دکتر زینب کنعان نژاد چطوره دکتریه

۳ پاسخ

دکتر من بود مهربان دلسوز مطلع و وقت میذاشت

من زیر نظرش بودم خوبه،یعنی دلسوز بود کامل جواب میداد اوایل دوتا دوتا می‌رفتیم داخل بعد تکی،چون مطبش شلوغ بود ولی ی خانمی که با من زایمان کرد کیسه آبش سوراخ شده بود نمیدونم از بچگیه خودش بود یا چی ب مشکل خورده بود

میگن خوبه و پولکیه

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته یازدهم بارداری
مامان کوچلو مامان کوچلو هفته سی‌ام بارداری