۴ پاسخ

چرا دیگه گیگوز ندادی؟؟

بیومیل پلاس امتحان کن

ببرش دکتر حتماا شاید رفلاکس باشه شاید شیرش بهش نمیسازه باید ببینی تشخیص دکتر چیه

نان که خیلی خوب وزن میده..من فقط روزی دوبار شبا بهش میدم تو ۱۸ روزگی ۹۵۰ گرم اضافه کرده بود

سوال های مرتبط

مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری