۳ پاسخ

بخاطر موعد پریود قبلت هست منم هرماه همینجور میشم چون پریود نمی‌شیم اذیت میشیم شیاف پروژسترون بزار آرومت میکنه

وای منم امروز همینطورم
دقیقا موعدمم هست

وایی منم از صبح دارم شیاف گذاشتم خوب نشدم دیگ نمیدونم چکار کنم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری