۳ پاسخ

منم گاهی اوقات دارم دکتر گفته اگ دائم نیست و طولانی نیست طبیعیه ولی اگ ی وقت درد طولانی بود بیام بفرسته سونو

عزیزم تو هفته های شما اینا عادیه
همون شیاف استفاده کن و بیشتر استراحت داشته باش

منم این نوع درد هارو دارم
البته نه همیشه
فکر میکنم طبیعی باشه چون بچه داره رشد میکنه جاش باز بشه

سوال های مرتبط