منم گاهی اوقات دارم دکتر گفته اگ دائم نیست و طولانی نیست طبیعیه ولی اگ ی وقت درد طولانی بود بیام بفرسته سونو
عزیزم تو هفته های شما اینا عادیه
همون شیاف استفاده کن و بیشتر استراحت داشته باش
منم این نوع درد هارو دارم
البته نه همیشه
فکر میکنم طبیعی باشه چون بچه داره رشد میکنه جاش باز بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.