۴ پاسخ

منم دارم

من خودمم بعضی وقتادارم

شاید شرایط جفت یا رحم مشکلی داره. اگه واقعا اذیتی برو دکتر ببینه. من احساس درد و سنگینی رحم داشتم. سونو گفت جفتت پایینه

اوایل بارداری طبیعیه
شیاف پروژسترون استفاده میکنی؟

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته چهاردهم بارداری
مامان لِنا🎀💫 مامان لِنا🎀💫 هفته بیست‌وچهارم بارداری