۸ پاسخ

موقع دراز کشیدن یه بالشت زیر پات بزار منم جفت پایینه و سرکلاژم کردم دکتر گفت بچه که بزرگ بشه خودشو میکشه بالا نگران نباش ولی تا اون موقع خیلی احتیاط کن استراحت کن

کارای سنگین نکن دختر . جاروبرقی خیلی بهت فشار میاره تی کشیدنم همینطور .

چراهمه همین طورشدیم سرکلاژی و جفت پایین.

منم جفتم پایین بود استراحت کن کار سنگین نکن‌.دستشویی فرنگی استفاده کن زیاد راه نرو بیشتر دراز بکش.شیاف استفاده کن .

استراحت کن اکثرا خودش بالا میره ولی پیاده روی سرپا مووندن تعطیل

شیافت بزار گریه هم نکن بد تر درد میگیره نارحت نباش اگ طول سرویکست خوبه ک میره بالا

اخ اخ منم گفت جفتت پایینه واسه همین گاهی میخوام بلندشم همچین زیردلم میگیره نمیتونم صاف شم🤦‍♂️🤦‍♂️فعلا شیاف میزنم توکل بخدا

هفته ت که بره بالا تر جفت هم می‌ره بالا نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان یارصاحب الزمان مامان یارصاحب الزمان هفته سی‌وپنجم بارداری