موقع دراز کشیدن یه بالشت زیر پات بزار منم جفت پایینه و سرکلاژم کردم دکتر گفت بچه که بزرگ بشه خودشو میکشه بالا نگران نباش ولی تا اون موقع خیلی احتیاط کن استراحت کن
کارای سنگین نکن دختر . جاروبرقی خیلی بهت فشار میاره تی کشیدنم همینطور .
چراهمه همین طورشدیم سرکلاژی و جفت پایین.
منم جفتم پایین بود استراحت کن کار سنگین نکن.دستشویی فرنگی استفاده کن زیاد راه نرو بیشتر دراز بکش.شیاف استفاده کن .
استراحت کن اکثرا خودش بالا میره ولی پیاده روی سرپا مووندن تعطیل
شیافت بزار گریه هم نکن بد تر درد میگیره نارحت نباش اگ طول سرویکست خوبه ک میره بالا
اخ اخ منم گفت جفتت پایینه واسه همین گاهی میخوام بلندشم همچین زیردلم میگیره نمیتونم صاف شم🤦♂️🤦♂️فعلا شیاف میزنم توکل بخدا
هفته ت که بره بالا تر جفت هم میره بالا نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.