سلام واسه زایمان طبیعی ماما همراه نیازه بگیرم

۵ پاسخ

به نظر من که خیلی خوبه،من خودم داشتم و راضی بودم.

سلام خیلی خوبه اگر میتونی بگیر منم گرفتم

صد البته

اره خيلييي به كارت مياد

از نظر من صد درصد واقن منکه گرفتم خیلی راضی بودم

سوال های مرتبط