میتونم به پسرم سیب بدم؟ چطوری بدمش؟بپزمش.؟

۳ پاسخ

سیب رو تمیز بشور و چهارقسمت کن نصب یک لیوان فرانسوی اب بریز شعله رو خیلی کم کن اب که بخارشد کم کم بهش اب اضافه کن تا رنگش سیب طلایی شه اینجوری هم طمعش از کمپوت خوشمزه تر میشه بعد پوست و جدا کن و با قاشق له کن بده کوچولو نوش جون کنه

اب پز یا بخار پز .با قاشق له کن

بله یا ابپز یا بخار پز بعدم خیلی سفت نباشه

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۱۴ ماهگی
مامان آیلین🧿هامین مامان آیلین🧿هامین ۱۳ ماهگی